مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:062020-05-19سياسي

غار علیصدر بازگشایی می شود


غار علیصدر پس از حدود سه ماه تعطیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بنا بر آخرین تصمیمات در ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت تاسیسات و اماکن گردشگری از سر گرفته می شود.

بر اساس آخرین مصوبات این ستاد مقرر شده است غار شگفت انگیز علیصدر پذیرای گردشگران ورودی به منطقه باشد اما برای این مهم اولویت حفظ فاصله هوشمند و رعایت پروتکل های جدی بهداشتی است.

معاون عمرانی استاندار همدان و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران در زمینه چگونگی روند بازگشت فعالیت به این جاذبه گردشگری اظهارکرد: در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی پیرامون این مهم اتخاذ شده است مبنی بر آنکه بر اساس پروتکل های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی که با همکاری شرکت سیاحتی علیصدر مدون شده است قرار است در روزهای پیش رو غار علیصدر اقدام به پذیرش مراجعات با هدف گردشگری کنند.

محمودرضا عراقی گفت: پروتکل های مدون شده بر اساس حفظ سلامت پرسنل خدمات ده به گردشگران و مسافران علیصدر قرار است به این گونه عمل کنند که با توجه به لزوم اجرای مصوبات و اهتمام به اجرای آنها دستگاه های ناظر همچنان نظارت جدی خود را به این منطقه اعمال کنند تا کاهش زنجیره انتقال بیماری مدیریت و شرایط به سمت بهبودی در این جاذبه گردشگری پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر بازگشایی می شود

غار علیصدر بازگشایی می شود