مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-05-18سياسي

فعالیت متروی مشهد از 6 خردادماه با تایید ستاد مقابله با کرونا


با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، خطوط قطار شهری مشهد در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا استان، 6 خرداد ماه بعد عید فطر فعال می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعضای شورای شهر مشهد در نود و دومین جلسه علنی شورای شهر با بازگشایی بقیه خطوط اتوبوس از ساعت 6 صبح تا 9 شب از 3 خرداد موافقت کردند.

طبق این مصوبه، بازگشایی قطار شهری منوط به نظر ستاد کرونای استان و دانشگاه علوم پزشکی است، بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با فعالیت مترو از تاریخ 6 خرداد به استناد تصمیم شهردار موافقت کردند.

بر اساس این گزارش خلیل الله کاظمی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این خصوص گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان برای حضور در محل کار، شورای اسلامی شهر مشهد با فعال شدن خطوط قطار شهری در صورت تأیید ستاد مقابله با ویروس کرونا استان موافقت کرد.

وی افزود: بر این اساس پس از تأیید ستاد مقابله با کرونا استان، خطوط قطار شهری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از ششم خرداد ماه فعال خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: همچنین با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد از 6 خرداد ماه نیز تمامی خطوط ناوگان اتوبوسرانی نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت متروی مشهد از 6 خردادماه با تایید ستاد مقابله با کرونا

فعالیت متروی مشهد از 6 خردادماه با تایید ستاد مقابله با کرونا