مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-18سياسي

عمران روستاها مهمترین عامل کاهش مهاجرت به شهرهاست


منتخب مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس یازدهم گفت: محرومیت زدایی و عمران روستاها با کمک بنیاد مسکن از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه معاونان و حجت الاسلام رمضانی قائم مقام نماینده ولی فقیه و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان با فاطمه محمد بیگی منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم دیدار و در خصوص وضعیت امور عمران روستایی و اقدامات بنیاد مسکن تبادل نظر کردند.

فاطمه محمد بیگی در این دیدار گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی خدمت محور است که برای محرومیت زدایی تلاش می کند و خدمت در این دستگاه افتخار بزرگی است.

وی بیان کرد: اقدامات عمرانی و خدماتی خوبی توسط بنیاد مسکن در روستاها صورت گرفته که می تواند به افزایش انگیزه ماندن مردم در روستا و جلوگیری از مهاجرت کمک کند و باید فعالیت های آن حمایت شود تا در حوزه مسکن روستایی شاهد اقدامات خوبی در سال های پیش رو باشیم.

محمدبیگی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کمک های مردمی و مشارکت دهیاری ها در پروژه های عمرانی ضروری است و در تهیه طرح های هادی می توان از تحلیل های مردم شناسانه و بوم شناسی استفاده کرد.

وی گفت: در روستاها با حفظ هویت و یکپارچگی فرهنگی و ساختار روستا می توان با احداث مسکن معیشت محور و ایجاد مشاغل روستایی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران روستاها مهمترین عامل کاهش مهاجرت به شهرهاست

عمران روستاها مهمترین عامل کاهش مهاجرت به شهرهاست