مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-18سياسي

قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قوای سه گانه در کنار هم قرار بگیرند و برای حل مسائل کشور تلاش کنند از شرایط سخت فعلی عبور خواهیم کرد و کشور می تواند به اهداف عالیه خود نزدیک شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قوای سه گانه در کنار هم قرار بگیرند و برای حل مسائل کشور تلاش کنند از شرایط سخت فعلی عبور خواهیم کرد و کشور می تواند به اهداف عالیه خود نزدیک شود.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص اولویت های قوای سه گانه در این برهه از زمان، اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم با گرفتاری هایی مواجه هستند و تحریم های ناعادلانه هم فشار مضاعفی بر اقتصاد کشور وارد کرده است موردی که می تواند مشکلات کشور را مرتفع کند در کنار هم بودن مسئولان و علیه هم حرف نزدن است.

نباید حرف های غیر مستند بزنیم و تنها باید برای حل مشکلات کشور تمرکز کنیم.

وی افزود: قوه مجریه نباید بی انضباطی مالی و اداری داشته باشد و قوه مقننه هم نباید به دنبال شاخ و شانه کشیدن برای دیگر دستگاه باشد و توپ را به زمین دولت بیندازد و دولت هم توپ را در زمین مجلس بیندازد! بنابراین اگر قوای سه گانه در کنار هم قرار بگیرند و به دنبال منیت نباشند و برای حل مسائل کشور تلاش کنند از شرایط سخت فعلی عبور خواهیم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند

قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند