مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-18سياسي

دانشگاه تهران: کلاس حضوری برگزار نمی شود/ 2 سناریو برای امتحان


معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بعد از 17 خرداد هیچ کلاس حضوری برگزار نمی شود، گفت: 2 سناریو برای نحوه برگزاری امتحانات مد نظر داریم و تا 3 هفته آینده تصمیم نهایی اعلام می شود.

- سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره برنامه این دانشگاه برای بازگشایی از 17 خردادماه، گفت: در ارتباط با دانشجویان ارشد ویژه آنهایی که برای فعالیت پژوهشی و پایان نامه حضور آن ها در دانشگاه ضرورت دارد، مکاتباتی با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داده ایم ولی هنوز مجوزی دریافت نکرده ایم.

بازگشایی خوابگاهها به صورت موردی و محدود معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه پس از 17 خرداد و تا قبل از شروع امتحانات یعنی 7 تیرماه خوابگاه ها بازگشایی نخواهند شد، گفت: البته تنها به صورت موردی اتاقهای خوابگاهی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

حسینی ادامه داد: بعد از 17 خرداد باز هم حضور دانشجویان در دانشگاه به دلیل ملاحظات و پروتکل های بهداشتی، حضور فعالی نخواهد بود.

2 سناریو برای برگزاری امتحانات در دانشگاه تهران وی با بیان این مطلب که اگر تا تیرماه شرایط به ثبات رسیده باشد، امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد، افزود: در غیر این صورت از روشهای دیگر از جمله برگزاری ترکیبی امتحان (بخشی مجازی و بخشی حضوری) استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران: کلاس حضوری برگزار نمی شود/ 2 سناریو برای امتحان

دانشگاه تهران: کلاس حضوری برگزار نمی شود/ 2 سناریو برای امتحان