مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-18بين الملل

«ایران اینترنشنال» با ایران یا علیه ایران؟


پس از گذشت 3 سال از آغاز به کار تلویزیون ایران اینترنشنال نگاهی به عملکرد این شبکه، می تواند نشان دهد که ایران اینترنشنال در راستای تامین منافع کدام کشور فعالیت می کند.

-   در این زمان، ایران اینترنشنال در اقدامی غیرحرفه ای که مصداق تبلیغ تروریسم است، تریبون زنده اش را در اختیار تروریست هایی قرار داد که چند ساعت قبل چندین زن و کودک بی گناه حاضر در مراسم را هم به رگبار بسته بودند.

  * حمایت از گروهک تروریستی پژاک اما این اولین دفعه ای نبود که این تلویزیون، آنتن زنده اش را در اختیار تروریسـت ها و گروهک های تکفیری قرار می داد، پیش از آن نیز در زمان حمله تروریستی در مریوان کردستان که منجر به جان باختن 11 تن از هموطنانمان شد، این رسانه فارسی زبان امکاناتش را به یکی از اعضای گروهک پژاک اختصاص داد.

  *  پوشش همه جانبه همایش تجزیه طلبان پوشش ویژه همایشی که تحت عنوان آینده اقوام ایران   شکل گرفته بود و هدفی جز تجزیه طلبی و صد تکه کردن ایران نداشت هم انتقادات زیادی را به این شبکه وارد کرد.

  * پوشش لحظه به لحظه اعتراضات سیاه نمایی، برجسته سازی نقاط ضعف، تزریق ناامیدی و حمایت از کوچکترین اعتراضات در اقصی نقاط ایران، سیاستی بود که ایران اینترنشنال همانند دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در دستور کار خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران اینترنشنال» با ایران یا علیه ایران؟

«ایران اینترنشنال» با ایران یا علیه ایران؟