مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 22:002020-05-17اجتماعي

روایت شیرینه و معدن سنگ مرمریت


قصّه معدن مرمریت از سال 97 شروع شد، هنگامی که برای یک بهره بردار معدن مجوزی تحت عنوان معدن سنگ مرمریت دشتی صادر شد که پس از آن حفاظت محیط زیست پیگیری های حقوقی و اداری نسبت به فعالیت این معدن اعتراض کرد.

- ایسنا/بوشهر قصّه معدن مرمریت از سال 97 شروع شد، هنگامی که برای یک بهره بردار معدن مجوزی تحت عنوان "معدن سنگ مرمریت دشتی" صادر شد که پس از آن حفاظت محیط زیست پیگیری های حقوقی و اداری نسبت به فعالیت این معدن اعتراض کرد.

همچنین پویش نجات بیرمی متشکل از دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی و مردم محلی خواستار لغو مجوز فعالیت این معدن برای مصون ماندن منطقه حفاظت شده کوه بیرمی از آسیب های احتمالی شدند.

فرهاد قلی نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مردادماه سال گذشته در این باره به ایسنا گفته بود: بهره برداری از معدن مرمریت اصلا آغاز نشده بود و الان نیز به دستور مقامات استان، به ویژه استاندار و فرماندار بوشهر متوقف شده است.

در پیگیری های حقوقی طبق شیوه نامه حل اختلاف بین دستگاه های اجرایی، موضوع را در شورای حل اختلاف دستگاه ها در استانداری مطرح و به طور موقت ابطال مجوز را مستند کرده ایم تا پس از رسیدگی، ابطال مجوز را نهایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شیرینه و معدن سنگ مرمریت

روایت شیرینه و معدن سنگ مرمریت