مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 16:452020-05-17فرهنگي

100 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» ارسال شد


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» تا کنون در مجموع حدود 100 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است.

- خرم آباد- مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره ادبی بوی بهار می رسد تا کنون در مجموع حدود 100 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیانوش کشوری شامگاه یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: با انتشار فراخوان جشنواره ادبی بوی بهار می رسد از پانزدهم فروردین ماه سال جاری تا کنون در مجموع حدود 100 اثر در دو بخش شعر و داستان از 67 شاعر و نویسنده لرستانی در گروه های سنی مختلف به دبیر خانه جشنواره رسیده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را پاسداشت تلاش ها و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف با رویکرد فرهنگی هنری دانست.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می شود.

کشوری همچنین امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سودا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» ارسال شد

100 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» ارسال شد