مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 13:402020-05-17ورزشي

بررسی برنامه های فدراسیون ناشنوایان برای مسابقات جهانی دوومیدانی و والیبال


جلسات هماهنگی سرپرست دبیری فدراسیون با مسئولین انجمن های دوومیدانی و والیبال ناشنوایان برگزار و برنامه ها برای حضور در مسابقات جهانی دوومیدانی و والیبال بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ جلسات هماهنگی با مسئولین انجمن های ناشنوایان از صبح امروز با حضور پژمان معتمدی (سرپرست دبیری) و مسئولین انجمنهای دوومیدانی و والیبال ناشنوایان برگزار و پیرامون برنامه عملیاتی انجمنها بحث و تبادل نظر گردید.

معتمدی در ابتدای جلسات پیرامون تشکیل جلسات و اهداف آن، گفت: فعالیت و اقدامات انجمن های ناشنوایان می بایست بر دو اصل همگانی و استعدادیابی بنا شود.

سرپرست دبیری فدراسیون همچنین بر برگزاری مسابقات در تمامی رده های سنی، فعالیت کمیته های متناظر در استانها، برگزاری دوره های آموزشی مربیان و ورزشکاران و استفاده از اسپانسر در انجمن های ورزشی تاکید نمود.

در اولین جلسه احمد گودرزی رییس انجمن دوومیدانی به همراه امید نیک دبیر انجمن پیرامون رکوردگیری و نحوه انتخاب تیم های ملی آقایان و بانوان صحبت کردند.

شرایط حضور ورزشکاران ناشنوا به تفکیک امکانات در مسابقات، برنامه تمرینی تا زمان برگزاری مسابقات جهانی و توجیه اقتصادی مدال های المپیک به تفکیک رشته های مختلف از مصوبات جلسه انجمن دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های فدراسیون ناشنوایان برای مسابقات جهانی دوومیدانی و والیبال

بررسی برنامه های فدراسیون ناشنوایان برای مسابقات جهانی دوومیدانی و والیبال