مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-17سياسي

تشکیل کمیته های تخصصی برای حمایت از فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی


دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دیدار با مسوولان بخش دولتی و خصوصی حوزه دامپروری و کشاورزی گفت: به زودی کمیته های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

- دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دیدار با مسوولان بخش دولتی و خصوصی حوزه دامپروری و کشاورزی گفت: به زودی کمیته های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمد باقر الفت در اولین نشست با مسوولان و فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم این نشست ها که با هدف همفکری و هم اندیشی برای حمایت های قضایی برگزار می شود بتواند بخشی از مشکلات و مسائل موجود را برطرف کند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اعلام کرد: به زودی کمیته های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست محترم قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های تخصصی برای حمایت از فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی

تشکیل کمیته های تخصصی برای حمایت از فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی