مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-17اقتصادي

باشگاه های ورزشی مجوزدار از وام 16 میلیونی تومان بهره مند می شوند


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: آمار بیش از 150 باشگاه ورزشی برای دریافت وام 16 میلیونی به اداره کل ورزش استان البرز ارائه شد.

- داوود عزیزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، در جهت حفظ سلامت جامعه، بیان کرد: طبق اعلام وزارت ورزش کشور مقرر شد برای حمایت از باشگاه های ورزشی در شرایط کرونایی، تسهیلات بانکی 16 میلیون تومانی برای پرداخت اجاره و بیمه به باشگاه های ورزشی مجوزدار پرداخت شود.

وی با بیان اینکه  در شهرستان فردیس  210 باشگاه دارای مجوز و مابقی در دست اقدام برای کسب مجوز است؛ اظهار کرد: از آنجا که شرط قرار گرفتن در لیست دریافت وام 16 میلیونی،  مجوز باشگاه است، باشگاه هایی که مجوز آنها تمدید نشده یا در دست اقدام است در این لیست قرار نگرفتند و تنها آمار بیش از 150 باشگاه حائز شرایط لازم، به اداره کل ورزش استان ارائه شد.

  رییس اداره ورزش فردیس یادآور شد: زمان پرداخت تسهیلات 16 میلیون تومانی هنوز  مشخص نیست وباید  از سوی  وزارت ورزش اعلام  شود.

وی در ادامه به وجود 28 هزار باشگاه ورزشی در سطح کشور، اشاره کرد و افزود:  در شهرستان فردیس 300 باشگاه ورزشی وجود دارد که 14 واحد آن دولتی و مابقی خصوصی بوده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه های ورزشی مجوزدار از وام 16 میلیونی تومان بهره مند می شوند

باشگاه های ورزشی مجوزدار از وام 16 میلیونی تومان بهره مند می شوند