مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-17بين الملل

اردن تهدیداتش را در صورت اجرای روند الحاق عملی می کند


شبکه «کان» رژیم صهیونیستی در گزارشی نسبت به احتمال عملی شدن تهدیدات عبدالله دوم، پادشاه اردن علیه تل آویو در صورت الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد.

- اردن "تهدیداتش" را در صورت اجرای روند الحاق عملی می کند شبکه کان رژیم صهیونیستی در گزارشی نسبت به احتمال عملی شدن تهدیدات عبدالله دوم، پادشاه اردن علیه تل آویو در صورت الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد.

نخست وزیر اردن هم تاکید کرد که موضع این کشور در قبال مسأله فلسطین و عدالت آن ثابت است و با هرگونه اقدامات یک جانبه علیه فلسطین مخالفت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، در این گزارش، روعی کایس، تحلیلگر سیاسی رژیم صهیونیستی در امور عربی گفت: تهدیدات اردن ممکن است با کاهش سطح روابط میان این کشور و دولت اسراییل آغاز شود.

کایس در ادامه افزود: پادشاه اردن به خوبی می داند که در صورت الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی ممکن است اردن به طور رسمی به سرزمین جایگزین فلسطینیان تبدیل شود و این امر بزرگترین کابوس برای اردن محسوب می شود، به همین خاطر وقت آن فرا رسیده است لحن آن در قبال اسراییل تندتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن تهدیداتش را در صورت اجرای روند الحاق عملی می کند

اردن تهدیداتش را در صورت اجرای روند الحاق عملی می کند