مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-17فرهنگي

کات های سریالی «کرونا» ادامه می یابد؟/ قصه هایی که به سر نرسیدند!


بعد از «پایتخت6» و «نون.

خ2» سریال «زیرخاکی» هم به جمع آثاری پیوست که بدون پایان بندی در داستان موقتاً از آنتن خداحافظی می کند و مشخص نیست قسمت های پایانی آن چه زمانی به تولید خواهد رسید.

- بعد از پایتخت6 و نون.

خ2 سریال زیرخاکی هم به جمع آثاری پیوست که بدون پایان بندی در داستان موقتاً از آنتن خداحافظی می کند و مشخص نیست قسمت های پایانی آن چه زمانی به تولید خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شب گذشته 27 اردیبهشت ماه جلیل سامان کارگردان سریال زیرخاکی با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد که به دلیل توقف فیلمبرداری سریال زیرخاکی در شرایط کرونا باقی مانده داستان این مجموعه با فیلمبرداری مجدد در آینده روی آنتن خواهد رفت.

وی در توضیحات خود در این زمینه عنوان کرد: فیلمبرداری سریال زیرخاکی به دلیل کرونا متوقف شد و کمتر از یک ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است که ان شاءالله با فراهم شدن شریط، انجام و پخش می شود.

در حال حاضر چهار قسمت از فصل اول باقی مانده است که از یکشنبه شب پخش آن آغاز می شود.

این اظهارنظر از سوی جلیل سامان در حالی است که بنابر خبر ارسالی از سوی روابط عمومی سریال، در چهار قسمت باقی مانده از فصل اول سرنوشت شخصیت ها مشخص می شود و به تعبیری بخش متوقف مانده در فیلمبرداری مربوط به فصل دو بوده و قرار نیست این بار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کات های سریالی «کرونا» ادامه می یابد؟/ قصه هایی که به سر نرسیدند!

کات های سریالی «کرونا» ادامه می یابد؟/ قصه هایی که به سر نرسیدند!