مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-17سياسي

شهرداری تهران نمی تواند پارکینگ «پروانه» را به ساختمان پلاسکو اختصاص دهد


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن اعتراض به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در خصوص عدم تامین پارکینگ ساختمان پلاسکو گفت: شهرداری تهران نمی تواند پارکینگ «پروانه» را به ساختمان پلاسکو اختصاص دهد.

- شهرداری تهران نمی تواند پارکینگ پروانه را به ساختمان پلاسکو اختصاص دهد رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن اعتراض به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در خصوص عدم تامین پارکینگ ساختمان پلاسکو گفت: شهرداری تهران نمی تواند پارکینگ پروانه را به ساختمان پلاسکو اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در دویست و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در خصوص عدم تامین پارکینگ برای ساختمان پلاسکو اعتراض کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور مقرر شده است که پارکینگی برای ساختمان پلاسکو ساخته نشود اما متن مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری که در تاریخ 23 اردیبهشت ماه 99 به دست من رسید بسیار بدتر از آنچه ما اطلاع داشتیم بود.

وی افزود: بر اساس مفاد طرح تفصیلی تمام پارسل ها و پروژه های شهر تهران مکلف به تامین پارکینگ هستند و قاعدتا اجرای این تکلیف با ضریب تامین پارکینگ بیشتر برای پروژه های جاذب سفر و بزرگ مقیاس ضرورت بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران نمی تواند پارکینگ «پروانه» را به ساختمان پلاسکو اختصاص دهد

شهرداری تهران نمی تواند پارکینگ «پروانه» را به ساختمان پلاسکو اختصاص دهد