مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-17دانش

موفقیت دانشجوی شیرازی در جشنواره جایزه ملی ایثار


دانشجوی دکترای تخصصی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار حائز رتبه برتر علمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین جوانمردی، دانشجوی دکتری تخصصی معماری واحد شیراز در چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار حائز رتبه برتر علمی شد.

محمد حسین جوانمردی در دوران تحصیل و دانشجویی در زمینه های مختلف پژوهشی و فرهنگی و ورزشی فعالیت داشته است که در زمره فعالیت های پژوهشی می توان به ارائه و چاپ بیش از 40 عنوان مقاله های مختلف در مجلات ISI ، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس های داخلی و خارجی اشاره کرد.

از دیگر فعالیت های این دانشجوی نمونه که در راستای پژوهشی می باشد، چاپ 2 عنوان کتاب، ارائه 3 طرح پژوهشی، ثبت 3 ایده صنعتی و ثبت اختراع و همچنین همکاری با مراکز تحقیقات معماری و شهر سازی و شرکت های دانش بنیان نام برد.

جوانمردی در جشنواره های مختلف، نظیر نوزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور به عنوان برگزیده انتخاب شده است و همچنین در زمینه های مختلف فرهنگی و نشست های فرهنگی فعالیت های گوناگونی داشته که به عنوان مثال می توان به شرکت در همایش ها و مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی، شرکت در برنامه های مختلف کشوری و دیدار با رهبر معظم انقلاب و همچنین سخنرانی و ارائه دیدگاه های نخبگان با امام جمعه محترم شیراز و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دانشجوی شیرازی در جشنواره جایزه ملی ایثار

موفقیت دانشجوی شیرازی در جشنواره جایزه ملی ایثار