مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-05-16فرهنگي

بازگشت بی سروصدای مسابقات روبیکا به تلویزیون چه توجیهی دارد؟


اواخر سال 97 بود که تقریبا تمامی شبکه های مختلف سیما برای جذب مخاطب و کسب درآمد با کمک اپلیکیشن روبیکا به برپایی مسابقات زنده این اپلیکیشن روی آوردند که همزمان هم مسابقه تلویوزیونی برنده باش با آن سبک و سیاق خاص خود روی آنتن شبکه سه میرفت.

- از اردیبهشت ماه سال 98 تا پایان سال به علت تذکر صریح رهبری، هیچ خبری از برپایی مسابقات شبه برانگیز در تلویزیون نبود تا اینکه به تازگی در سکوت کامل خبری پای اینگونه مسابقات در رسانه ملی باز شده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزای دانشجو: اواخر سال 97 بود که تقریبا تمامی شبکه های مختلف سیما برای جذب مخاطب و کسب درآمد با کمک اپلیکیشن روبیکا به برپایی مسابقات زنده این اپلیکیشن روی آوردند که همزمان هم مسابقه تلویوزیونی برنده باش با آن سبک و سیاق خاص خود روی آنتن شبکه سه میرفت.

اما به یکباره همه چیز عوض شد و اوایل اردیبهشت ماه سال گذشته بود که پاسخ استفتای مخاطبی از آیت الله مکارم شیرازی درباره اینگونه مسابقات تلویزیونی خبرساز شد که این مرجع تقلید علنا این گونه مسابقات را قمار تلقی کردند و در ادامه هم رهبر معظم انقلاب به این ماجرا حساسیت نشان دادند و به حذف چنین شیوه هایی برای درآمدزایی تذکر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بی سروصدای مسابقات روبیکا به تلویزیون چه توجیهی دارد؟

بازگشت بی سروصدای مسابقات روبیکا به تلویزیون چه توجیهی دارد؟