مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-16فناوري

اسناد شهرداری مریانج آرشیوسازی الکترونیکی شد


شهرداری مریانج به عنوان اولین شهرداری در استان همدان موفق شد تمام اسناد خود را به صورت الکترونیکی آرشیو سازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محسن معصوم علیزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت آرشیو الکترونیکی در شهرداری ها اظهار کرد: امروزه اسناد، مدارک و اطلاعات مکتوب یک سازمان از چنان اهمیتی برخوردار شده که مدیریت بهینه این اسناد به یکی از اولویت های کاری تمام ادارات تبدیل شده است.

وی آرشیو الکترونیکی را یک راهکار جامع و هوشمندانه برای مهاجرت از بایگانی های سنتی به الکترونیک دانست و ادامه داد: این اقدام دسترسی سریع، مدیریت بهینه، کنترل دسترسی و امنیت اطلاعات و همچنین کاهش هزینه های سازمان در نگهداری اسناد را به همراه خواهد داشت.

شهردار مریانج اضافه کرد: آرشیو الکترونیک امکان مفقودی و سوءاستفاده احتمالی از مدارک موجود در پرونده را به کمترین میزان خواهد رساند ضمن اینکه با این اقدام دسترسی بهتر به پرونده ها از طریق اتوماسیون اداری و کم کردن هزینه های کاغذ انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح که در راستای دولت و شهروند الکترونیک و طرح جامع ساماندهی و یکپارچه سازی بایگانی انجام می شود، در این شهرداری حدود 8 هزار پرونده اعم از ساختمانی، درآمد و نوسازی، اصناف و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد شهرداری مریانج آرشیوسازی الکترونیکی شد

اسناد شهرداری مریانج آرشیوسازی الکترونیکی شد