مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-16سياسي

تسلیت وزیر نفت برای درگذشت نماینده ایران در هیئت عامل اوپک


وزیر نفت در پیامی درگذشت حسین کاظم پور اردبیلی را تسلیت گفت و نوشت: باورم نمی شود که دوست شفیقم، حسین کاظم پوراردبیلی، ناگهان این جهان فانی را به سوی سرنوشت ابدی ترک گفته باشد و من در سوگ او نشسته باشم.

- وزیر نفت در پیامی درگذشت حسین کاظم پور اردبیلی را تسلیت گفت و نوشت: باورم نمی شود که دوست شفیقم، حسین کاظم پوراردبیلی، ناگهان این جهان فانی را به سوی سرنوشت ابدی ترک گفته باشد و من در سوگ او نشسته باشم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بیژن زنگنه وزیر نفت در صفحه تویتر خود در گذشت حسین کاظم اردبیلی را تسلیت گفت، متن پیام او به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون باورم نمی شود که دوست شفیقم، حسین کاظم پوراردبیلی، ناگهان این جهان فانی را به سوی سرنوشت ابدی ترک گفته باشد و من درسوگ او نشسته باشم.

اما مرگ، هم واقعیت و هم حقیقتی است که دیر یا زود، گریزی از آن نیست و جز تسلیم چاره ای در برابر آن نیست.

قریب 23 سال همکاری نزدیک با حسین کاظم پور، مرا در موقعیتی قرار می دهد که می توانم شهادت بدهم او، انسانی متدین، فرهیخته، متواضع، بسیار شرافتمند و خدمتگزاری راستین و بی ادعا برای ملت ایران، وفادار جمهوری اسلامی و عاشق ایران بود و سربلندی و پیشرفت ایران، دغدغه همیشگی اش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت وزیر نفت برای درگذشت نماینده ایران در هیئت عامل اوپک

تسلیت وزیر نفت برای درگذشت نماینده ایران در هیئت عامل اوپک