مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 15:502020-05-14سياسي

حضور معین‎های اقتصادی در فعالیت‎های دیجیتال مارکتینگ راهکاری برای رونق اقتصادی


مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: به دنبال این هستیم که معین‎های اقتصادی را به فعالیت ‏های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم؛ - مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی مطرح کرد؛ حضور معین‎های اقتصادی در فعالیت‎های دیجیتال مارکتینگ راهکاری برای رونق اقتصادی ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: به دنبال این هستیم که معین‎های اقتصادی را به فعالیت ‏های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم؛ این حضور، راهکاری برای رونق اقتصادی خواهد بود.

میثم کرمانی در جلسه شورای اداری که در سالن همایش‎های فرمانداری کاشمر برگزار شد، عنوان کرد: سازمان همیاری به عنوان حامی شهرداری‎های استان در حوزه های مختلف اقتصادی و بازرگانی آمادگی داشته و دارد که بیش از گذشته به حوزه های مدیریت شهری کمک کند.

وی ادامه داد: اگر چه در حوزه معین‎های اقتصادی تا کنون اتفاقات خوبی را شاهد بودیم اما کافی نیست، به دنبال این هستیم که حوزه معین‎های اقتصادی را به فعالیت‏ های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: دیجیتال مارکتینگ می‏ تواند موجب تحول بیش از گذشته در تمام استان شود و به سودآوری بیشتر برای مردم منطقه کمک‎ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معین‎های اقتصادی در فعالیت‎های دیجیتال مارکتینگ راهکاری برای رونق اقتصادی

حضور معین‎های اقتصادی در فعالیت‎های دیجیتال مارکتینگ راهکاری برای رونق اقتصادی