مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-14سياسي

اخلاص و توکل بزرگترین شاخصه شهیدسلگی بود


استاندار همدان اخلاص و توکل به خدا را یکی از شاخصه های مهم شهیدسلگی دانست و گفت: مصمم هستیم با عادی شدن اوضاع مراسمی ملی برای گرامیداشت ایثارگری های شهیدسلگی در سطح شهرستان برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، سید سعید شاهرخی عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی در باغ بهشت نهاوند اظهار کرد: تمام اعمال و رفتار آن شهید با اعتقاد و صرفا برای خدا بود که هیچ تغییری در این رفتار او طی سالیان متمادی دیده نشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از زندگی و توکل و اخلاص شهید سلگی درس بگیریم گفت: ایشان هیچ گاه ضعف به خودش راه نمی داد و سرانجام پس از سالها تحمل رنج و مشکلات به شهادت رسید.

استاندار همدان اضافه کرد: این شهید بزرگوار لحظه لحظه عمرش مفید و تاثیرگذار بود بنابراین باید مراسم باشکوهی در بدرقه اش برگزار می شد اما شهادت او مصادف شد با ایام کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که این مساله نشان از مظلومیتش داشت.

وی گفت: البته ما یقین داریم که ملائک از او استقبال کرده اند اما انشاءالله مصمم هستیم با عادی شدن اوضاع مراسمی ملی برای گرامیداشت ایثارگری های ایشان در سطح شهرستان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و توکل بزرگترین شاخصه شهیدسلگی بود

اخلاص و توکل بزرگترین شاخصه شهیدسلگی بود