مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-14سياسي

نماینده تبریز: با لابی ها و فشارها دستور کار صحن علنی مجلس تغییر می کند


متاسفانه در تعیین دستورکار صحن علنی مجلس که توسط هیات رییسه مشخص می شود منافع اکثریت مردم مد نظر قرار نمی گیرد و در مواردی همچون گزارش سانحه قطار تبریز ـ مشهد شاهد لابی گری در دستورکار بودیم.

- محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: متأسفانه در تعیین دستورکار صحن علنی مجلس که توسط هیأت رییسه انجام می شود منافع اکثریت جامعه مد نظر قرار نمی گیرد.

وی افزود: ما شاهد لابی گری ها در تنظیم دستورکار صحن هستیم که نمونه آن را می توان در موضوع گزارش سانحه قطار تبریز ـ مشهد مشاهده کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته این مشکلات ناشی از وجود نقص در آیین نامه داخلی مجلس هم هست که عده ای با جمع کردن تعدادی امضا می توانند دستور کار صحن را تغییر دهند و باید آیین نامه در این باره اصلاح شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: یکی از طرح هایی که روی آن کار زیادی انجام شده و به خیر و صلاح اکثریت جامعه و نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری هم هست، طرح جمعیت و تعالی خانواده است که با وجود همه این تاکیدات پس از گذشت دو دوره مجلس باز هم در دستورکار صحن قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تبریز: با لابی ها و فشارها دستور کار صحن علنی مجلس تغییر می کند

نماینده تبریز: با لابی ها و فشارها دستور کار صحن علنی مجلس تغییر می کند