مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-14بين الملل

هشدار نیروهای نروژی در عراق نسبت به تقویت داعش در بحبوحه کرونا


نیروهای نظامی نروژ در عراق هشدار دادند، تروریست های داعشی از چالش های ناشی از ویروس کرونا سوءاستفاده کرده و این گروه در مسیر بازسازی خود قرار گرفته است.

- نیروهای نظامی نروژ در عراق هشدار دادند، تروریست های داعشی از چالش های ناشی از ویروس کرونا سوءاستفاده کرده و این گروه در مسیر بازسازی خود قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنگ طلبان تروریست داعش عمدتا در مناطق کشاورزی عراق باقی مانده اند و چندان تحت تاثیر ویروس کرونا و بیماری کووید-19 قرار نگرفتند و همچنان به دسیسه چینی و اجرای اقدامات تروریستی جدید با استفاده از تاکتیک های بزن بگریز ادامه می دهند.

استاین گرونگستاد، فرمانده نیروهای نروژی در عراق به روزنامه وردنز گانگ گفت: اینکه این ویروس دیگران را آرام کرده اما داعش با آن جان گرفته و با حملات تروریستی بیشتر وارد عمل شده، یک تضاد است.

این فرمانده نروژی ادامه داد: احساس می کنیم که آن ها یک استراتژی حمله ای دارند که شامل برنامه ریزی های بهتر است و آن ها به طور ویژه نیروهای عراقی را هدف قرار می دهند که در حال حاضر به همان اندازه که قبل از حمله ویروس کرونا آماده بودند، هماهنگ نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نیروهای نروژی در عراق نسبت به تقویت داعش در بحبوحه کرونا

هشدار نیروهای نروژی در عراق نسبت به تقویت داعش در بحبوحه کرونا