مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-14سياسي

15 تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می شود


رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: به زودی 15 تخت جدید به ظرفیت این اضافه خواهد شد که بیشترین تخت در حوزه ای سی یو و سی سی یو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، دکتر علی اصغر حق پرست رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تخت های بیمارستان شهید ستاری، اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک به عنوان تنها بیمارستان شهرستان 300هزار نفری قرچک و دومین بیمارستان دولتی دشت ورامین نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم دیار 15خرداد دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای افتتاح این بیمارستان تاکنون 15تخت جدید به ظرفیت بیمارستان اضافه شده است و امروز با 79 تخت در حال پذیرش بیماران هستیم.

رییس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بیان داشت: در بخش آی سی یو با برنامه ریزی هدفمند به زودی از 4تخت موجود به 11 تخت افزایش خواهد یافت همچنین در بخش سی سی یو نیز با هدف گذاری از 5 تخت به 12 تخت افزایش خواهیم داشت که عمده مراجعات به تهران در تخت های آی سی یو و سی سی یو را کاهش می دهد.

حق پرست با اشاره به استفاده از ظرفیت بومی نیروی انسانی قرچک و دشت ورامین ادامه داد: با کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسیاری از پزشکان و پرستاران و متخصصان از شهرستان قرچک و دشت ورامین در بیمارستان شهید ستاری مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می شود

15 تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می شود