مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-14سياسي

مردم همدان بدون نگرانی شب های قدر را در مساجد احیا کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شب نوزدهم ماه رمضان بدون مشکلی مراسم شب احیا در محافل و مساجد برگزار شد گفت: مردم همدان بدون نگرانی در دو شب آتی قدر در مساجد حضور یابند.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تقدیر از مسوولان کشوری و استانی در خصوص ایجاد زمینه برگزاری مراسم شب های قدر در مساجد اظهار کرد: به لطف و عنایت خداوند و تدبیر مقام معظم رهبری، پیگیری مستمر شبکه تبلیغی، عنایت ویژه وزیر بهداشت در شب نوزدهم ماه رمضان اولین شب از لیالی قدر محافل و مساجد دینی به روی مشتاقان باز شد تا مومنان بتوانند با حضور در مساجد، هیات ها و تکایا اعمال شب قدر را در کنار خواهران و برادران ایمانی خود به جا آورند.

وی با تقدیر ویژه از مسوولان استانی در خصوص ایجاد مقدمات برگزاری مراسم شب قدر در استان گفت: بسیجیان نیز خالصانه وارد میدان شدند و برای برگزاری مراسم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مساجد کمک کردند و در نتیجه همه دست به دست هم دادند تا شاهد حضور بسیار زیبا و با طراوت مردم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در بیش از 200 نقطه شهری استان و عموم روستاها باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امیدواریم شب های آتی نیز شاهد حضور بیشتر مردم در محافل مذهبی برای برگزاری شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همدان بدون نگرانی شب های قدر را در مساجد احیا کنند

مردم همدان بدون نگرانی شب های قدر را در مساجد احیا کنند