مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:352020-05-13سياسي

امضاهای تکراری وکلا برای فرار از نظارت


پس از فراخوان معاونت حقوقی قوه قضاییه پیرامون نظرخواهی در مورد پیش نویس اصلاح آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلا، این اقدام با واکنش های مختلفی رو به رو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، پس از فراخوان معاونت حقوقی قوه قضاییه پیرامون نظرخواهی در مورد پیش نویس اصلاح آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلا،  این اقدام با واکنش های مختلفی رو به رو شد.

با وجود آنکه معاون حقوقی قوه قضاییه هدف از اصلاح آیین نامه مذکور را تعامل دائم دستگاه قضا با نهاد وکالت وهم اندیشی مستمر با صنف وکالت به منظور اطلاع از دغدغه های آن ها و آگاهی از عوامل مخدوش کننده استقلال آنها عنوان کرده است ولی فضاسازی و هجمه تبلیغاتی علیه این اقدام عدلیه صورت گرفت و عده ای سعی کردند اقدام قوه قضاییه در مورد آیین نامه ای که ابطال مواد متعدد آن طی سالیان متمادی، تصویب قوانین مؤخر بر آن و بروز برخی مقتضیات روز جامعه، اصلاح آن را به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدبل کرده بود، به حاشیه ببرند.

در همین زمینه طی روزهای گذشته خبری با عنوان نامه سیصد استاد حقوق به آیت الله رییسی منتشر شد.

پیش از این نیز مخالفان این طرح با ایجاد یک کانال تلگرامی، از وکلا خواسته بودند که با عضویت در گروه مورد نظر با دادن اسم و شماره پروانه خود، مخالفت خود را با تصویب این لایحه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاهای تکراری وکلا برای فرار از نظارت

امضاهای تکراری وکلا برای فرار از نظارت