مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-13سياسي

جاده بی انتهای شهادت در کردستان+عکس


خبرگزاری فارس استان کردستان؛ شیرین مرادی: هر چند خاطرات مردم این دیار پر از تیر و ترکش و صدای خمپاره است، اما امروز کردستان با دیروزهایش بسیار تفاوت دارد اینجا امنیت پایدار و مردمی حاکم است، امنیتی که حاصل خون شهیدان این خطه است شهیدان گلگون کفنی که جویبار خون ریخته شده آنها بر زمین هنوز خیس خیس است! اینجا کردستان است، قلب دفاع در برابر تجاوز دشمن، در روزهای آتش و خون از روزهای نخست پیروزی انقلاب تا آخرین روزهای جنگ، نه بهتر است بگوییم اینجا قلب دفاع از انقلاب، از دیروز تا امروز است.

 اینجا همه مسیح هستند، کردستان چمران های زیاد به خود دیده است، نمی توان تنها این لقب را به یک فرد اختصاص داد، کردستان جاده ای بی انتها به سوی شهادت است، آنجا که گوشه گوشه اش آغشته به خون دلیرمردان انصار و مهاجر است.

سرزمین مجاهدت های خاموش به حق زیباترین واژه ای است که می توان برای این دیار بکار برد، گل واژه ای که رهبر فرزانه و حکیم بر آن نهادند.

این حلقه رندی و عاشقی در کردستان گسستنی نیست این راه همچنان هموار است، درهای جنگ کردستان با آنچه در جبهه های جنوب اتفاق افتاد خیلی تفاوت داشت، در جبهه های جنوب دشمن رو در رو می جنگید و رزمندگان دشمن شان را می شناختند اما قضیه در کردستان متفاوت بود شهادت هنوز به روی مردمان این دیار باز است، سال های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بی انتهای شهادت در کردستان+عکس

جاده بی انتهای شهادت در کردستان+عکس