مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-13سياسي

بانک اطلاعات استادکاران و مربیان جامعه تشکیل می شود


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: رویکرد سازمان فنی و حرفه ای کشور در تأمین مربیان خود تهیه بانک اطلاعات از استادکاران و مربیان جامعه است.

- علی اوسط هاشمی در حاشیه اولین جلسه شورای مهارت استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی مأموریت و فعالیت های سازمان فنی و حرفه ای در خصوص وضعیت مربیان این سازمان اظهار کرد: از مجموعه ی 14 هزار پرسنل سازمان فنی و حرفه ای کشور بیش از پنج هزار و 800 هزار نفر را مربیان تشکیل داده اند.

وی افزود: در مجموعه سازمان فنی و حرفه ای کشور مرکز تربیت مربی وجود دارد که وظیفه این مرکز تربیت مربیان است.

هاشمی افزود: مرکز تربیت مربیان در سازمان فنی و حرفه ای با توجه به نیاز زمان انعطاف و قابلیت را در مربیان ایجاد می کند تا سبک آموزش مربیان با نوع نگرش و حرفه های جدید منطبق باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان فنی و حرفه ای کشور همچنین برای تأمین مربیان خود خرید خدمت را دارد.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: رویکرد سازمان فنی و حرفه ای کشور در تأمین مربیان خود تهیه بانک اطلاعات از استادکاران و مربیان جامعه است چرا که هدف ما فعال کردن و استفاده از ظرفیت جامعه در عرصه مهارت است به عنوان مثال در استان های قزوین، اصفهان، شیراز، کرمان، کرمانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات استادکاران و مربیان جامعه تشکیل می شود

بانک اطلاعات استادکاران و مربیان جامعه تشکیل می شود