مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-13اقتصادي

احداث و توسعه 6 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در دست اجرا است


سه واحد تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای کامیاران، دیواندره و دهگلان در حال احداث و سه تصفیه خانه نیز در سنندج، - مریوان و سقز در حال توسعه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، محمدحسین محمدی، اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهر کامیاران با اعتبار 332 میلیارد ریال در دست اجرا بوده و این پروژه برای جمعیت 80 هزار نفری شهر کامیاران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره با اعتبار 411 میلیارد ریال در دست اجرا بوده که این پروژه برای جمعیت 42 هزار نفری شهر دیواندره برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر دهگلان نیز با اعتبار 409 میلیارد ریال در دست اجرا بوده و برای جمعیت 40 هزار نفری شهر دهگلان برنامه ریزی شده است.

محمدی با بیان اینکه ارتقا و توسعه تصفیه خانه های فاضلاب از دیگر طرح های در دست اجرا است، یادآور شد: تصفیه خانه فاضلاب شهر مریوان در آغاز برای جمعیت 105 هزار نفری با ظرفیت تصفیه 20 هزار مترمکعب در شبانه روز، پیش بینی شد که در طرح ارتقا و توسعه این تصفیه خانه، افزایش ظرفیت تصفیه به 59 هزار و 345 مترمکعب در شبانه روز، افزایش جمعیت تحت پوشش از 105 هزار نفر به 244 هزار و 500 نفر برنامه ریزی شد که هم اکنون در حال اجرا است و هزینه کل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و توسعه 6 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در دست اجرا است

احداث و توسعه 6 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در دست اجرا است