مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 23:202020-05-12اقتصادي

پروژه اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک اردستان در بلاتکلیفی قرار دارد


پروژه ساخت اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک دام شهرستان اردستان که با سلامت مردم در ارتباط بوده در بلاتکلیفی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال گلخنی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بودجه شهرداری زواره در سال گذشته 50 میلیارد ریال بوده که بیش از 130 درصد محقق شده و این مبلغ به 70 میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر زواره ضمن مشارکت در تمامی امور شهری در مدت تصدی خود برای شهرداری و مردم نقش بسزایی را داشته است.

شهردار زواره گفت: بودجه سال 99 این شهرداری شش میلیارد و 900 میلیون تومان پیش بینی شده که بخشی از آن مربوط به بخش عمران خواهد بود.

وی ابراز داشت: شهرداری زواره با مصوباتی که از شورای اسلامی دریافت خواهد کرد تخفیف های خوبی را در زمان عید فطر برای مردم شهر زواره اعمال خواهد کرد.

بلوار سردار سلیمانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد گلخنی تاکید کرد: به منظور احداث بلوار سردار سلیمانی شهر زواره تا کنون بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است که با پیگیری های انجام شده این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار زواره تصریح کرد: به منظور نشاط اجتماعی شهروندان، شهرداری زواره با تمام کمبودها و بودجه ها توانسته به مناسبت های مختلف نظر مردم را تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک اردستان در بلاتکلیفی قرار دارد

پروژه اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک اردستان در بلاتکلیفی قرار دارد