مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12سياسي

اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر از شبکه های سیما


همزمان با شب های قدر، پخش مراسم احیا همراه با سخنرانی و مداحی از اماکن مقدس و زیارتی در دستور کار شورای معارف سیما قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام)، شبکه های مختلف سیما مراسم لیالی قدر را از اماکن مختلف مذهبی کشور همچون حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)، حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام)، حرم مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه) و حسینیه همدانی ها را پوشش خواهند داد.

براین اساس شبکه قرآن و معارف سیما در شب نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسم احیا از حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) در کربلای معلی با قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر با مداحی سعید حدادیان و سخنرانی آیت الله صدیقی به روی آنتن می برد، همچنین شب بیست و یکم مراسم احیا از امامزاده صالح (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رییسی و مناجات خوانی آقایان هاشم تهرانی و رضا حیران را در این ایام پوشش می دهد.

شبکه یک سیما مراسم ویژه حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) در شبهای قدر ماه مبارک رمضان را با سخنرانی آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با حضور مادحین اهل بیت (علیهم السلام) آقایان سید رضا نریمانی، میثم مطیعی و سروری، روی آنتن می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر از شبکه های سیما

اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر از شبکه های سیما