مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-12اقتصادي

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه ها در سال جاری


معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم از افزایش و ترمیم بودجه کارکنان دانشگاه ها در سال جاری خبر داد و گفت: چنانچه 81 درصد بودجه مصوب امسال به دانشگاه ها پرداخت شود این مبلغ صرفا کفاف حقوق را می دهد.

- معاون اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم از افزایش و ترمیم بودجه کارکنان دانشگاه ها در سال جاری خبر داد و گفت: چنانچه 81 درصد بودجه مصوب امسال به دانشگاه ها پرداخت شود این مبلغ صرفا کفاف حقوق را می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور در نشست مجازی با معاونان اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در توسعه کشور، مسئولیتی همه جانبه است و تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در بر می گیرد.

بنابراین توجه به درآمدزایی در آموزش عالی باید به گونه ای باشد که از توجه به سایر وجوه غفلت نشود.

وی با بیان اینکه در اکثر دانشگاه های برتر جهان، کماکان بخش عمده ای از هزینه های دانشگاهی به طرق مختلف، از بودجه های دولتی تأمین می شود، اظهار داشت: نباید انتظار داشت راهکارهای پیشنهادی با روندی که باید در بلندمدت طی شود به سمتی جهت گیری شود که دانشگاه ها را به طور کلی از بودجه های دولتی مستغنی سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه ها در سال جاری

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه ها در سال جاری