مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-12اجتماعي

ضرورت آشنایی روستاییان با بوم گردی/ 50 راهنمای گردشگری در لرستان داریم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بر ضرورت آشنایی روستاییان این استان با موضوع بوم گردی و اکوتوریسم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امین قاسمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: حدود 50 نفر به عنوان راهنمای گردشگری به صورت مستقیم و غیر مستقیم با اداره کل میراث فرهنگی لرستان در ارتباط هستند که 40 نفر از آنها دارای مجوز و کارت شناسایی هستند و بعضی دیگر از سوی مؤسسات آموزش گردشگری استان آموزش دیده اند و دارای لوح هستند.

وی، اظهار داشت: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا دوره های آموزشی برای راهنمایان به صورت مجازی برای فعالان گردشگری در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان همچنین در خصوص دوره های آموزشی برای جوامع محلی لرستان، افزود: در این راستا سال گذشته در شهرستان های خرم آباد، دورود، ازنا و بروجرد اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کردیم که مورد استقبال هم قرار گرفت و 120 نفر در آن شرکت کردند.

قاسمی، محور اصلی این دوره های آموزشی را آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم سایر شهرها، آشنایی با بازاریابی و جنبه های اقتصادی گردشگری و سودآوری آن برای جوامع محلی و آشنایی با تعاریفی از گردشگری و نحوه استفاده از دارایی ها و سرمایه های خدادادی آنها به منظور کسب درآمد دانست و بیان کرد: خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی روستاییان با بوم گردی/ 50 راهنمای گردشگری در لرستان داریم

ضرورت آشنایی روستاییان با بوم گردی/ 50 راهنمای گردشگری در لرستان داریم