مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-12اقتصادي

مردم برای خرید سهام در بورس همه جوانب را بسنجند


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سهامداران دوراندیشی را نسبت به نیازهای کشور و شرایط اقتصادی در دادوستد سهام رعایت کرده و بر اساس شاخص ها و اطلاعات کامل و درست سهام شرکت ها را خرید و فروش کنند.

- مهدی فرشادان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز پژوهش های مجلس مبنی بر پیش بینی کسری بودجه دولت در سال 99 به دلیل کاهش قیمت نفت اظهار کرد: دولت برای جبران کسری بودجه براساس قانون می تواند شرکت ها و اموال خود را در بازار سرمایه و بورس عرضه کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: نقدینگی سرگردان در جامعه هرازگاهی به سمت بازارهای سکه، طلا، مسکن و… می رود و با ورود به این بخش ها آسیب و مشکلاتی را هم به وجود می آورد اما اکنون خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، بورس در حال جذب سرمایه های سرگردان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خانه ملت، وی با بیان اینکه اکنون بورس دچار رونق شده و امیدواریم مسوولان همین شرایط را بتوانند در این بازار حفظ کنند، تصریح کرد: با توجه به رونق شاخص های بازار بورس و آپشن هایی مانند واگذاری شستا و مشوق های قابل اعتماد، مردم می توانند با ورود به این بازار سود مناسبی را عاید خود کنند.

فرشادان ضمن تاکید بر اینکه باید شرایط مثبت در بورس را ثابت نگه داشت، اظهار کرد: دولت باید با اتخاذ تدابیر بورسی بحث واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای خرید سهام در بورس همه جوانب را بسنجند

مردم برای خرید سهام در بورس همه جوانب را بسنجند