مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:002020-05-11بين الملل

برهم صالح و بارزانی بر ضرورت آرام کردن تنش ها در عراق تاکید کردند


رییس جمهور عراق و رییس منطقه کردستان عراق طی دیدار با یکدیگر در شهر السلیمانیه بر ضرورت یکپارچگی صفوف عراقی ها و آرام کردن تنش ها در این کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برهم صالح رییس جمهور عراق و نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق روز دوشنبه بر ضرورت یکپارچگی صفوف و آرام کردن تنش ها در عراق تاکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی رییس منطقه کردستان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: در دیداری که روز دوشنبه  در السلیمانیه برگزار شد برهم صالح با نیچروان بارزانی درباره اوضاع سیاسی و مراحلی که در پی تشکیل دولت عراق به وجود آمده است و همچنین ضرورت حل بحران ها گفت وگو کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بغداد الیوم، دو طرف ضمن بررسی تحولات سیاسی در عراق بر ضرورت حل بحران ها و اختلافات و حرکت به سمت ایجاد ثبات و بهبود اوضاع معیشتی شهروندان در همه مناطق عراق از جمله منطقه کردستان تاکید کردند.

رییس جمهور عراق و رییس منطقه کردستان عراق همچنین تشکیل دولت جدید این کشور به ریاست مصطفی الکاظمی را بررسی کرده و بر همکاری و حمایت از دولت فدرال به منظور عبور از بحران ها و همکاری برای تامین معیشت و سلامت شهروندان و شکست بقایای تروریسم و تحقق ثبات امنیتی در همه مناطق عراق تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح و بارزانی بر ضرورت آرام کردن تنش ها در عراق تاکید کردند

برهم صالح و بارزانی بر ضرورت آرام کردن تنش ها در عراق تاکید کردند