مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-05-11سياسي

تذکر به صدا و سیما به دلیل ایرادات پایتخت از سمت شورای نظارت


رسانه ملی به خاطر انتقادات و ایراداتی که به فیلم نامه و همچنین دیالوگ های سریال «پایتخت 6» وارد شده بود به رسانه ملی تذکر داد تا در سریال های بعدی از تکرار آن جلوگیری شود.

- ، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز شورای نظارت بر صداوسیما گفت: شورای نظارت بر صداوسیما در نشست امروز خود برنامه های پخش شده در ایام نوروز را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد و گزارش خود را به سازمان صداوسیما ارسال کرد.

وی افزود: در جریان این بررسی انتقاداتی به برنامه های صداوسیما وارد دانسته شد که از جمله آن ایرادات این بود که در برنامه عید نوروز به جای دعوت از قهرمانان حوزه سلامت و کادر زحمتکش درمان دعوت از سلبریتی ها در برنامه ها غلبه داشت و به خاطر همین موضوع به سازمان صداوسیما تذکر داده شد.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما اظهارداشت: همچنین در این زمینه انتقادات کارشناسان به سریال ها نیز مطرح و برای رفع ایرادات آنها به صداوسیما تذکر داده شد.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در مورد سریال پایتخت 6 به فیلم نامه آن ایراد وارد شد و دیالوگ های این سریال نیز دارای ایرادات و مغایر با شئون اجتماعی بود که این مسئله به سازمان صداوسیما تذکر داده شد تا در سریال های بعدی از تکرار این موارد جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به صدا و سیما به دلیل ایرادات پایتخت از سمت شورای نظارت

تذکر به صدا و سیما به دلیل ایرادات پایتخت از سمت شورای نظارت