مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-11بين الملل

الاخبار: الکاظمی در ایجاد تعادل در روابط عراق با ایران و آمریکا موفق بوده است


روزنامه لبنانی الاخبار با اشاره به دیدارهای اخیر نخست وزیر عراق با سفرای ایران و آمریکا می نویسد که تلاش الکاظمی برای ایجاد تعادل در روابط کشورش با تهران و واشنگتن بسیار مثبت بوده است.

- روزنامه لبنانی الاخبار با اشاره به دیدارهای اخیر نخست وزیر عراق با سفرای ایران و آمریکا می نویسد که تلاش الکاظمی برای ایجاد تعادل در روابط کشورش با تهران و واشنگتن "بسیار مثبت" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان نوشت: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر جدید عراق پس از اولین جلسه دولت این کشور مجموعه ای از مصوبات را اعلام و با تعدادی از سفرای خارجی که مهم ترین آنها سفرای ایران و امریکا بودند، دیدار و گفت و گو کرد.

منابع عراقی اعلام کردند که دیدارهای الکاظمی با سفیران ایران و آمریکا در بغداد در فضایی بسیار دوستانه انجام شده است و هر دو سفیر تأکید کرده اند که کشورهایشان خواستار موفقیت دولت الکاظمی است.

الاخبار در ادامه می نویسد: کارشناسان بر این باورند که در چهار ماه اول دولت الکاظمی شاهد آرامش نسبی باشد و همه منتظر هستند تا ببینند که دولت جدید عراق در وعده های خود تا چه حد جدی است، به ویژه اینکه آمریکا معافیت عراق از تحریم ها علیه ایران در بخش انرژی را به مدت 4 ماه تمدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: الکاظمی در ایجاد تعادل در روابط عراق با ایران و آمریکا موفق بوده است

الاخبار: الکاظمی در ایجاد تعادل در روابط عراق با ایران و آمریکا موفق بوده است