مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-11اقتصادي

خسارت 4.5 میلیارد ریالی باد و آتش سوزی به بخش کشاورزی میناب


معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی میناب از وارد آمدن خسارت 4 میلیارد و پانصد میلیون ریالی آتش سوزی و باد در بخش های مرکزی و سندرک این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی میناب از وارد آمدن خسارت 4 میلیارد و پانصد میلیون ریالی آتش سوزی و باد در بخش های مرکزی و سندرک این شهرستان خبر داد.

عباس مویدی ظهر امروز (22 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای اخیر چندین مورد آتش سوزی در باغات این شهرستان به وقوع پیوسته است، افزود: آتش سوزی در روستای چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان به یکصد کلنی زنبور عسل خسارتی 100 درصدی به ارزش 500 میلیون ریال وارد کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در روستای نصیرایی نیز متاسفانه حریق به 2 هکتار انبه و مرکبات مثمر به مبلغ 400 میلیون ریال خسارت وارد کرده است.

مویدی به آتش سوزی باغات در روستای درجک از توابع بخش سندرک این شهرستان نیز اشاره و اظهار کرد: در اثر این حریق نیز 2 هکتار نخیلات و 1 هکتار مرکبات به میزان 50 درصد به ارزش 300 میلیون ریال خسارت وارد شده است.

معاون سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بیان کرد: وقوع باد شدید طی روزهای گذشته در بخش مرکزی و سندرک به 10 هکتار باغات انبه و لیموترش مثمر خسارتی بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون ریال وارد نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 4.5 میلیارد ریالی باد و آتش سوزی به بخش کشاورزی میناب

خسارت 4.5 میلیارد ریالی باد و آتش سوزی به بخش کشاورزی میناب