مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-11اجتماعي

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان


تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر حاکم شدن جو ناپایدار است که از روز دوشنبه به دشت کاشان وارد شده و تا روز شنبه آینده موجب کاهش دما همراه با وزش باد در بیشتر نقاط شهرستان های کاشان و آران و بیدگل می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر حاکم شدن جو ناپایدار است که از روز دوشنبه به دشت کاشان وارد شده و تا روز شنبه آینده موجب کاهش دما همراه با وزش باد در بیشتر نقاط شهرستان های کاشان و آران و بیدگل می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ناپایداری جوی باعث می شود که دمای دشت کاشان از 34 درجه سانتی گراد در عصر روز یکشنبه با پنج درجه کاهش به عدد 29 در روز پنج شنبه هفته جاری برسد که کاهش دما در مناطق کوهستانی، تا 10 درجه قابل پیش بینی است.

وی افزود: پدیده غالب جوی، از عصر روز دوشنبه به صورت قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و نسبتاً شدید خواهد بود که بارش خفیف و پراکنده در روزهای دوشنبه و سه شنبه در کوهستان های شهرستان کاشان پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به افزایش رطوبت، افزود: در روزهای چهارشنبه تا جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری برای دشت کاشان پیش بینی می شود که در ساعت های بعد از ظهر همراه با وزش باد با سرعت 18 متر بر ثانیه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان