مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 02:352020-05-10اجتماعي

آزادراه قزوین رشت در محدوده «کتله» همچنان مسدود است + تصاویر


احتمال خطر رانش کوه در محدوده کتله محور آزادراه قزوین رشت موجب شد محور مذکور به منظور حفظ ایمنی هم وطنان همچنان مسدود باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، شب گذشته بود که خبرها در فضای مجازی از رانش کوه در بخشی از آزادراه قزوین رشت به گوش رسید و بلافاصله این موضوع توسط راهداران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

بررسی های میدانی خبرنگار فارس از محل رانش نشان داد که دستور بر انسداد محور به جهت پیشگیری از خطر احتمالی رانش و ریخته شدن آوار بر روی خودروهای گذری و سرنشینان آن در دستور کار قرارگرفته است.

به گفته سبحان الله علیپور، سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان به علت وقوع رانش کوه در قطعه ای از آزادراه قزوین – رشت در محدوده روستای کتله رودبار به توتکابن، تردد در آزادراه رشت قزوین مسدود شده است.

مسیر آزادراه از سمت قزوین به رشت به علت وقوع رانش کوه تنها در محدوده رودبار به توتکابن دچار انسداد شده و با توجه به اینکه رانش همچنان ادامه دارد، به منظور ایمنی هم وطنان این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته نگه داشته شده است.

البته محور قزوین رشت کاملاً مسدود نیست و آن طور که علیپور بیان کرده، رانندگان باید برای تردد از  مسیر رودبار به رشت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه قزوین رشت در محدوده «کتله» همچنان مسدود است + تصاویر

آزادراه قزوین رشت در محدوده «کتله» همچنان مسدود است + تصاویر