مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-10پزشكي

برگزاری پویش ورزش در خانه برای مقابله با کرونا توسط هیات انجمن های ورزشی خوزستان


نیما حاجی پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ورزش می تواند به ارتقاء سیستم ایمنی بدن کمک کند اظهار داشت: با توجه به محدودیت های حضور در بیرون از منزل و تجمعات، باید فعالیت ورزشی در خانه مدنظر قرار گیرد تا سیستم ایمنی افرادی که احتمال درگیری با این ویروس را دارند افزایش یاید.

وی بیان کرد: فعالیت ورزشی مناسب می تواند در کنترل استرس، افزایش اعتماد به نفس، ارتقا سوخت و ساز بدن و در نهایت تقویت ایمنی نقش موثری داشته باشد البته باید توجه داشت که منظور از ورزش، فعالیت بدنی آرام و متوسط است.

رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان با اشاره به اینکه با کمک ورزش می توانیم کرونا را شکست دهیم گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان اقدامات مختلفی همچون برگزاری پویش های سراسری دارت و پارکور در خانه، مسابقات آنلاین رزم آوران و وای کرو موی تای ،آموزش آنلاین رشته اسپوکس را داشتیم همچنین ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی شهرهای مختلف استان و مشارکت در پویش کمک مومنانه و توزیع بسته های غذایی در ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت های هیات در ایام کرونایی است.

وی مهمترین مشکل این هیات را کمبود فضاهای ورزشی و تجهیزات مناسب برای ورزشکاران دانست و گفت: با توجه به تعداد رشته های ورزشی تحت پوشش این هیات و به منظور تقویت و توسعه آنها، نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش ورزش در خانه برای مقابله با کرونا توسط هیات انجمن های ورزشی خوزستان

برگزاری پویش ورزش در خانه برای مقابله با کرونا توسط هیات انجمن های ورزشی خوزستان