مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:202020-05-10حوادث

کوه تراشی برای نجات جان 4 فرد گرفتار شده در جاده ریزشی مرزن آباد+ فیلم و عکس


گرفتار شدن چهار نفر در منطقه کانی محور مرزن آباد که از صبح جمعه به دلیل ریزش و رانش جاده قرار گرفتند، موجب شد بخشی از کوه تراشیده شود تا جان این افراد نجات پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، سقوط، ریزش و رانش بخشی از حوادث محورهای اصلی، فرعی و کوهستانی مازندران تبدیل شده است، روز جمعه قسمتی از جاده کانی در این شهرستان دچار رانش شد و بخشی از آن ریزش کرد.

در این حادثه چهار نفر که برای تفریح به این مکان رفته بودند به علت رانش زمین به مدت دو شبانه روز در این مکان گرفتار شدند.

مسئله این جاده و گرفتار شدن چهار تن از اعضای یک خانواده موجب شد جلسه ای به منظور بررسی این مسئله در فرمانداری چالوس ترتیب بدهد.

محمدی معاون فرماندار چالوس در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار کرد: بعد از تماس با فرمانداری برای حفظ جان و سرمایه چند تن از هموطنان بلافاصله با دستگاه های مرتبط هماهنگ و جلسه مدیریت بحران تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: به علت رانش زیاد امکان بازسازی جاده از پایین در این بازده زمانی وجود نداشت.

با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی بابت اخذ مجوز قطع درخت و همکاری اداره راهداری و عوامل آزادراه جهت برداشت قسمتی از کوه برای بازگشایی اقدامات لازم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه تراشی برای نجات جان 4 فرد گرفتار شده در جاده ریزشی مرزن آباد+ فیلم و عکس

کوه تراشی برای نجات جان 4 فرد گرفتار شده در جاده ریزشی مرزن آباد+ فیلم و عکس