مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-10سياسي

بیکاری جوانان بزرگترین آسیب اجتماعی شهرستان فریدن است


یکی از بزرگترین دغدغه ها و آسیب های اجتماعی فریدن نبود اشتغال برای جوانان این شهرستان است که موجب مهاجرت آن ها به حاشیه اصفهان می شود.

- حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اجرایی نشدن عملیات تخصیص آب شرب و به نصف رسیدن حقابه آب کشاورزی شهرستان فریدن اظهار داشت: احقاق حقابه کشاورزی مردم شهرستان فریدن مورد کم لطفی مدیران استان اصفهان قرار گرفته در حالی که برای آبیاری فضای سبز شهری اصفهان 70 حلقه چاه غیرمجاز حفر شده است.

وی گفت: شغل اکثر مردم شهرستان فریدن کشاورزی است اما برای آبیاری زمین های زراعی به آب کافی دسترسی ندارند، هشت هزار کارخانه در اطراف اصفهان وجود دارد در حالی که یک کارخانه در شهر فریدن نیست.

نبود اشتغال برای جوانان فریدنی بزرگترین دغدغه است امام جمعه داران گفت: یکی از بزرگترین دغدغه ها و آسیب های اجتماعی شهرستان فریدن نبود اشتغال برای جوانان است که سبب مهاجرت برخی شهروندان به حاشیه شهر اصفهان شده است، با استفاده از معادن خدادادی و پتانسیل و ظرفیت شهرستان فریدن می توان زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهردار و شورای شهر داران کمپ تفریحی و گردشگری در شهر ایجاد کنند تا منفعت آن به شهر برگردد، تصریح کرد: برای ایجاد دهکده تفریحی چادگان زمین و آب منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری جوانان بزرگترین آسیب اجتماعی شهرستان فریدن است

بیکاری جوانان بزرگترین آسیب اجتماعی شهرستان فریدن است