مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-10پزشكي

وضعیت سفید در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک


رییس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک گفت: این مرکز درمانی با ترخیص آخرین مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار گرفته است.

- ایسنا/مرکزی رییس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک گفت: این مرکز درمانی با ترخیص آخرین مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار گرفته است.

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، دکتر بهنام محمودیه افزود: هیچ فرد مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی پذیرش نخواهد شد و در تلاش هستیم شرایط را برای ارائه خدمت به دیگر بیماران، فراهم کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل و کادر درمان این مرکز که بیش از 70 روز و به طور شبانه روزی، بی وقفه و خستگی ناپذیر، در ایام کرونایی خدمت رسانی کردند، اظهار کرد: مردم استان می توانند، بدون دغدغه و نگرانی از ویروس کووید 19 و بیماری های تنفسی، برای پیگیری و درمان موارد مورد نظر خود به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام سه نفر از همکاران در این بیمارستان مبتلا شدند که خوشبختانه هیچ یک بستری نشده و با گذراندن دوران قرنطینه در منزل و بهبودی کامل مجددا به جمع ما پیوستند.

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک در ادامه افزود: در ابتدای شیوع این ویروس، قول مساعدت هایی از طرف وزارتخانه برای افزایش روحیه کادر درمان درگیر و کسانی که از واحدهای دیگر به خط مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفید در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

وضعیت سفید در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک