مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-10اقتصادي

313 بسته کمک معیشتی در کرمان توزیع می شود


رییس کل دادگستری کرمان از آغاز توزیع 313 بسته کمک معیشتی در مرکز استان کرمان خبر داد و گفت: این کمک ها در شهرستان های استان هم توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله موحد پیش از ظهر یکشنبه در آیین اجرای مرحله نخست توزیع کمک های مومنانه دادگستری کل استان کرمان گفت: این اقدام در راستای پاسخ به ندای رهبر انقلاب انجام شده است.

وی از توزیع 313 بسته کمک معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک های مومنانه خبر داد و گفت: این بسته ها بین نیازمندان در مرکز استان توزیع می شود.

ارزش ریالی هر یک از این بسته ها سه میلیون ریال بوده و در مجموع یک میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

موحد با اشاره به اینکه برای شهرستان های استان کرمان 141 میلیون تومان برای تهیه بسته های کمک معیشتی اختصاص یافته است، افزود: کمک های مومنانه در شهرستان های استان کرمان هم بین نیازمندان توزیع می شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 650 بسته کمک معیشتی در جیرفت به مبلغ یک میلیارد ریال، 50 بسته کمک معیشتی در بم به مبلغ 200 میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

موحد بیان کرد: همچنین در سیرجان مبلغ 50 میلیون ریال، عنبرآباد 60 میلیون ریال، شهربابک 45 میلیون ریال، انار 12 میلیون ریال، بافت 25 میلیون و 500 هزار ریال و منوجان 16 میلیون و 400 هزار ریال برای اجرای رزمایش کمک مومنانه اختصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

313 بسته کمک معیشتی در کرمان توزیع می شود

313 بسته کمک معیشتی در کرمان توزیع می شود