مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-10سياسي

6000 بسته معیشتی در نور توزیع می شود


در مجموع بیش از شش هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی در شهرستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ نعمت اسدی شنبه شب در حاشیه دومین مرحله رزمایش همدلی در شهرستان با تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: دو هزار و 882 بسته معیشتی تا نیمه شعبان تقدیم نیازمندان و قشر آسیب پذیر شهرستان نور شد.

سرهنگ اسدی در ادامه گفت: بنابر دستور مقام معظم رهبری در اولین مرحله رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه، 2200 بسته معیشتی به ارزش بسته ای 300 هزارتومان به نیازمندان اهدا شد و امروز نیز در دومین مرحله رزمایش همدلی و مواسات، دوهزار بسته معیشتی تقدیم مردم عزیز شهرستان خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برای عید سعید فطر نیز دو هزار بسته معیشتی هدف گذاری شده که با یاری خیرین نیک اندیش شهرستان به انجام خواهد رسید.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان نور با تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت در نیمه ماه مبارک رمضان گفت: مرحله دوم این رزمایش ملی توسط خیرین، مردم و مسئولان شهرستان نور با الگو گرفتن از سیره اهل بیت بویژه امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود.

وی افزود: خیرین، نهادها و دستگاه های اجرایی، بسیج ومردم شهرستان نور در مرحله اول این رزمایش نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داده و کمک های فراوانی را در قالب بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 بسته معیشتی در نور توزیع می شود

6000 بسته معیشتی در نور توزیع می شود