مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-09دانش

طهرانچی از خدمات اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد تقدیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از مجاهدت های اعضای کانون های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی که در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و سایر .

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از مجاهدت های اعضای کانون های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از مجاهدت های اعضای کانون های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی که در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و سایر عرصه های امدادرسانی و خدمات بشر دوستانه در کنار سایر دانشجویان بسیجی و جهادی، زحمات زیادی متقبل شده اند، تقدیر کرد.

که متن پیام به شرح زیر است: با حمد و سپاس به درگاه الهی و با درود و صلوات بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، در تقارن با میلاد سراسر نور و رحمت امام حسن مجتبی علیه السلام، این اسوه ایثار و کرامت و هفته تجلیل از خدمات خادمان هلال احمر، فرصتی مغتنم پیش آمد تا از مجاهدت های خستگی ناپذیر فرزندانم در کانون های فرهنگی و دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی از خدمات اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد تقدیر کرد

طهرانچی از خدمات اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد تقدیر کرد