مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-09بين الملل

واکنش وزارت خارجه فلسطین و حماس به اظهارات سفیر آمریکا


وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد، بازی کردن دیوید فریدمن با کلمات و الفاظ هرگز دست داشتنش در جنایت های اشغالگران علیه مردم فلسطین را پنهان نخواهد کرد.

- وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد، بازی کردن دیوید فریدمن با کلمات و الفاظ هرگز دست داشتنش در جنایت های اشغالگران علیه مردم فلسطین را پنهان نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، وزارت خارجه فلسطین در واکنش به اظهارات دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی گفت: فریدمن با این اظهارات ایدئولوژی افراط گرایانه و تاریک و سیاست های استعمارگرانه راست گرایان اسراییلی را در پیش گرفت.

فریدمن همچنین با مقایسه صحبت درباره مجسمه آزادی که به گفته او نماد آزادی و استقلال است با طرح استعماری که جنایت واقعی است و الخلیل را هدف قرار می دهد در اظهارات و تندروی هایش مبالغه کرد.

وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد بازی کردن دیوید فریدمن با کلمات و الفاظ هرگز دست داشتنش در جنایت های اشغالگران علیه مردم فلسطین را پنهان نخواهد کرد.

فریدمن گفته بود همانطور که آمریکا نمی تواند از مجسمه آزادی در نیویورک دست بکشد اسراییل نیز نمی تواند از الخلیل (حبرون) و شهرک بیت ایل دست بکشد.

این وزارتخانه از جامعه جهانی و مسئولان بین المللی خواست از سازمان ملل که فریدمن آن را تحقیر می کند، حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه فلسطین و حماس به اظهارات سفیر آمریکا

واکنش وزارت خارجه فلسطین و حماس به اظهارات سفیر آمریکا