مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-09سياسي

تنها 17 مورد مشکوک به کرونا در معتادان متجاهر دیده شده است


از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، 17 مورد مشکوک ابتلا به کووید19 بین معتادین متجاهر توسط مراکز کاهش آسیب «DIC» شناسایی شده اما هیچ موردی از ابتلا بین معتادان بستری در مراکز مختلف دیده یا گزارش نشده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، 17 مورد مشکوک ابتلا به کووید19 بین معتادین متجاهر توسط مراکز کاهش آسیب DIC شناسایی شده اما هیچ موردی از ابتلا بین معتادان بستری در مراکز مختلف دیده یا گزارش نشده است.

سید محمدصادق کشفی نژاد با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد و فعالیت اداره کل بهزیستی فارس در پشتیبانی از مراکز کاهش آسیب و مراکز اقامتی میان مدت معتادین متجاهر، گفت: از بدو شیوع و همه گیری کرونا ویروس ضمن رعایت دستورالعمل های مربوط، علاوه بر آموزشهای لازم برای تمام پرسنل مراکز درمان اعتیاد در زمینه پیشگیری از کرونا به طور خاص معتادین و ضدعفونی کردن مراکز درمان اعتیاد، اقدام به برنامه ریزی و اجرای پیشگیرانه و سازماندهی معتادین متجاهر از طریق مراکز کاهش آسیب اعتیاد و مراکز اقامتی میان مدت (کمپ) زیر مجموعه خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بهزیستی فارس، گفت: با توجه به عدم اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر (تبصره 2 ذیل ماده 16) به دلیل همه گیر شدن کرونا در نتیجه از یکسو فعال شدن پاتوق های معتادین و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 17 مورد مشکوک به کرونا در معتادان متجاهر دیده شده است

تنها 17 مورد مشکوک به کرونا در معتادان متجاهر دیده شده است