مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-09دانش

یک درصد از اعتبار سالانه دانشگاه ها در مدیریت سبز هزینه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور گفت: سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمک به ایجاد و تقویت مدیریت سبز در دانشگاه ها، - معاون اداری، مالی وزارت علوم گفت: در سال گذشته یک درصد از اعتبار سالانه دانشگاه ها در حوزه پروژه های مدیریت سبز با مصوبه وزارت علوم هزینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور گفت: سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمک به ایجاد و تقویت مدیریت سبز در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری است.

وی اظهار داشت: در سال 1398 با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و مشارکت گسترده دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری و همچنین با توجه به برنامه ریزی مناسب شورای راهبری مدیریت سبز ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدامات ارزنده ای در حوزه های اجرایی، فرهنگی و آموزش در زمینه مدیریت سبز صورت گرفت.

معاون اداری، مالی وزارت علوم با بیان اینکه، در سال 1398 پروژه های بسیاری در حوزه های مختلف مدیریت سبز با مبلغ بالغ بر 600 میلیارد ریال مورد حمایت و تأمین اعتبار قرار گرفت، تصریح کرد: همچنین، در سال گذشته یک درصد از اعتبار سالانه دانشگاه ها در حوزه پروژه های مدیریت سبز با مصوبه وزارت علوم هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد از اعتبار سالانه دانشگاه ها در مدیریت سبز هزینه شد

یک درصد از اعتبار سالانه دانشگاه ها در مدیریت سبز هزینه شد