مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-09اجتماعي

صید ماهی تیلاپیا، فعالیت باشگاه ماهیگیری را متوقف کرد


رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر از پیگیری تخلف گزارش شده درخصوص صید ماهی تیلاپیا خبر داد و گفت: فعالیت ماهیگیری در این واحد متخلف متوقف و پرونده آن به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه جامعه: چند روز پیش یکی از دوستداران محیط زیست در تماس با مهر از رهاسازی ماهی تیلاپیا در استخر یکی از باشگاههای ماهیگیری در محدود شهرستان اسلامشهر خبر داد.

از آنجایی که این ماهی که نرمش اکولوژیکی بالایی دارد و می تواند تمام آب های کشور را از حوزه دریای خزر در شمال کشور تا تالاب ها و رودخانه ها را در جنوب کشور به اشغال خود در بیاورد یک تهدید زیست محیطی محسوب می شود، به همین دلیل گونه های مشابه این ماهی که در تالاب شادگان و در رودخانه کارون در استان خوزستان تیلاپیا زیلی و تیلاپیا آبی وجود دارند، صنعت برداشت ماهی و صید ماهی را در آن منطقه مختل کرده اند و مشکلات اقتصادی - اجتماعی بسیار زیادی را ایجاد کرده است.

صرف نظر از مسائل محیط زیستی، با توجه به امکان رشد این ماهی در محیط های آلوده، مصرف آن برای سلامت مردم مشکل ساز است.

خبرنگار مهر ، براساس اطلاعات گزارش این شهروند، با الهه بیگی رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر تماس گرفت و پس از گذشت دو روز از ارائه این گزارش، رییس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر از توقف فعالیت صی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی تیلاپیا، فعالیت باشگاه ماهیگیری را متوقف کرد

صید ماهی تیلاپیا، فعالیت باشگاه ماهیگیری را متوقف کرد